Известие

Collapse
No announcement yet.

159 jtd 150 коня и проблеми :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 159 jtd 150 коня и проблеми :)

    Здравейте, пускам втора тема днес, вече имам проблеми:
    Първия е, че от турбото почернява компресора на климатика (издиша от някъде) и от време на време когато я натовариш при голяма скорост записва грешка в турбото и изпада в авариен режим докато не я изгасиш и запалиш.
    И номер 3 (три) нещо почуква повечко при работа, дали е от дюза или мотора страда от хидравлични повдигачи ??
    Колата си върви идеално и на диагностика на живи данни е перфектна.

  • #2
    Привет,

    По проблемът с турбото и при мен беше така, абсолютно същото - без цапането .. пренадуваше и умираше в авариен. Смених го и вече няма проблеми с високата скорост.

    По проблемът с чукането, щом "живи данни" са Ок .. няма да е дюза. По колекторът вихровите клапи отстранени ли са ? Да не е паднало нещо надолу ... На JTD аз лично не съм чувал хидравлични повдигачи да се обаждат .. пък не е като 1-2 да си ми минали през ръцете.

    Поздрави
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #3
      Провери си турбопътищата за сцепване/пукнатини и/или измъкване . На мен една от тръбите на турбото беше започнала да се измъква, но я видях навреме при смяна на маслото и я наместихме обратно като завинтихме болтовете до край.

      Иначе или ремонт, а лично бих избрал тези: https://www.th-group.eu/bg/turbos/garantie които единствени изглежда дават 2 години гаранция или ново турбо.

      Успех.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        А скъсана шпилка, от която почернява компресора и почуква. Евентуално и от загубата на работен газ да влиза в авариен режим от недостатъчно налягане?
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #5
          После ще кача клип от чукането на мотора да кажете дали според вас звукът е от крив клапан.. Да знам дали ще се сваля глава.

          Comment


          • #6
            https://youtu.be/Vj7j4ln5hos
            Дюза или клапан, мотора не се тресе и не прекъсва, ще кача и клип на живи данни на дюзите, не съм сигурен колко е максимално допустимата коренция, но първи цилиндър се различава доста от другите три, втори си е втори

            ---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

            https://www.youtube.com/watch?v=jobj...ature=youtu.be
            чека свети заради геометрията на турбото.
            https://youtu.be/ltMdxKEDffg
            https://www.youtube.com/watch?v=Yhpv...ature=youtu.be
            Last edited by ivaka89; d.m.y г., 21:57. Основание: https://www.youtube.com/watch?v=Yhpv8g2By0c&feature=youtu.be

            Comment


            • #7
              Не се ли чува съскане?
              Ако се чува съскане, сипи малко вода покрай дюзите, и огледай за балончета.
              Препоръчва се да не е на силно загрял двигател.
              Идеята на колегата за скъсана шпилка на изпускателния колектор, или крив колектор, е съвсем резонна, за почернелия компресор - ако има сажди по него.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                Не се ли чува съскане?
                Ако се чува съскане, сипи малко вода покрай дюзите, и огледай за балончета.
                Препоръчва се да не е на силно загрял двигател.
                Идеята на колегата за скъсана шпилка на изпускателния колектор, или крив колектор, е съвсем резонна, за почернелия компресор - ако има сажди по него.
                да на компресора има сажди, не се чува съскане, първо си помислих за проблем с дифтунгата, но не съм поливал с вода. Ще го пробвам утре.

                Comment


                • #9
                  изключвах една по една дюзите по време на работа и щракането спира при гасене на четвърти цилиндър.

                  Comment


                  • #10
                    Май сам си пиша, но да кажа, че проблема с чукането е отстранен (четвърти цилиндър има нов разпръсквач)

                    Comment

                    Working...
                    X